Prihlásenie

• Pri príchode kemperov priamo na humno

Volám sa Marcel Mäsiar. Mojím “humnom” na kempovanie mimo kempu je mladá vinica v blízkosti mesta Levice. Nachádza sa na hranici chotárov Kalinčiakova a Mýtnych Ludán, s prístupom z oboch dedín po asfaltovej ceste. Posledných 750 metrov je viničná cesta, na okraji viničnej oblasti v kľudnej “zastrčenej” časti, s výhľadom na dolné Pohronie, Ipeľskú pahorkatinu, Pohronskú pahorkatinu, Börszöny, Burdu, Gerecse. Búrky počuť a vidieť aj zo vzdialenosti 50 kilometrov.

Pozemok je oplotený, napriek tomu sa tam preháňajú srny, zajace, bažanty. Campervan, menší karavan alebo stan je možné zaparkovať v tieni agátov. Do 20 minút peši sa nachádzajú termálne kúpalisko Margita-Ilona, pamätník – rozhľadňa Šiklóš na vrchu Vápnik, značené cyklocesty. Vo vinici nie je voda, elektrina a zatiaľ ani suchý záchod, lopúchy som tiež nevidel, ale hustých kríkov je tam až až. Pokiaľ ste zvyknutí na kempovanie mimo kempu, nemal by to byť problém, vinica je rozľahlá.

Ja som “zatiaľ začínajúci” vinár a “ešte stále nadšený” vinohradník. Celkovo tu mám v okolí 1,65 ha viníc, z toho 1,20 ha novovysadených na jar roku 2018 –  zatiaľ v BIO režime, v rodiacich starších viniciach od roku 2015 v EKO režime. Hrozno spracúvam v kamennej do skaly tesanej pivnici v meste Levice. Vína tu zrejú naturálne vína pri teplote 10 – 12 stupňov. Naturálne znamená jemné lisovanie hrozna, spontánne kvasenie muštu, žiadna filtrácia, či stabilizácia hotových vín, iba overené staré postupy pri dodržaní hygienických pravidiel. Odrody sú lokálne, aj svetové, vína biele aj červené, suché aj so zbytkovým cukrom, keď ročník praje.

Ste srdečne vítaní, či už vo vinici (motyky a šintováky poskytnem aj väčšej skupine 🙂  alebo aj v pivnici na degustácií s mojím nadšeným výkladom a vždy doliatym pohárom 🙂

Aktivity v okolí

Kúpanie/plávaniebicyklovanienávšteva pamiatok
pomáhať na humneturistika

Pravidlá

Príchod: podľa dohodyPo príchode: priamo na humno
Odchod: podľa dohodyDomáce zvieratá: ÁNO

Ceny

Maximálny počet ľudí na humne je 8. K dispozícii sú dve kempovacie miesta.

• Dospelá osoba na noc

• Michal Lovecký
    20/03/2022 o 20:04

Krásne a tiché miesto 🙂
    Marcel bol úžasný ukázal nám jeho vinohrad, pivničku, kde robí vínko dal nám ochutnať (určite odporúčame si nakúpiť aj domov ) veľmi pekný víkend za nami ! Zvládli sme to s 9 mesačným bábom a psom 😉

Užitočná recenzia
  • Richard Babcan
    01/10/2021 o 15:19

Naše prvé humno, deň pred návštevou veľa pršalo, tak Marcel našiel riešenie a vzal nás do inej vinice, ktorá nám poskytla to čo sme potrebovali. (bál sa že zapadneme )
    Po degustácii v jeho pivničke si odnášame prepravku vínka a veľa informácií, taxi nás zavezie do vinice a za hviezdnej noci dávame ešte fľaštičku dobrého červeného s dobrotami.
    Ráno návšteva rozhľadne a cez Pustý kostol, Hrad Šomoška pokračujeme do druhého humna v Liešnici.

Užitočná recenzia10

Máš kupón?
Kupón bol pridaný
Prihlás sa a rezervuj

Volám sa Marcel Mäsiar. Som "zatiaľ začínajúci" vinár a "ešte stále nadšený" vinohradník, celkovo tu mám v okolí 1,65 ha viníc, z toho 1,20 ha novovysadených na jar roku 2018 -  zatiaľ v BIO režime, v rodiacich starších viniciach od roku 2015 v EKO režime. Hrozno spracúvam v kamennej do skaly tesanej pivnici v meste Levice, kde naturálne vína zrejú pri teplote 10 - 12 stupňov. Naturálne znamená jemné lisovanie hrozna, spontánne kvasenie muštu, žiadna filtrácia, či stabilizácia hotových vín, iba overené staré postupy pri dodržaní hygienických pravidiel. Odrody lokálne, aj svetové, vína biele aj červené, suché aj so zbytkovým cukrom, keď ročník praje.