Prihlásenie

• podľa dohody Príchod kemperov:
  • podľa dohody Odchod kemperov
  • Pri príchode kemperov priamo na humno
Naša minifarma sa nachádza pri obci Horné Mladonice. Sme 5 členná rodinka. Žijeme poľnohospodárstvom. Manžel pracuje ako veterinárny lekár. Väčšinu voľného času venujeme budovaniu našej malej kozej farmy a v súčasnosti  syrárni. Sme priateľskí a družní. Nájdete u nás kozy, kozliatka, hydinu, králiky a aj malé morské prasiatka. Samozrejme mačky, psíky a pár múch. Stanovačka na našej farme sa vám bude určite páčiť. Vedie ku nám zrekonštruovaná asfaltová cesta, cca 1.5 km od dediny. Parkovanie je možné priamo pri našom dome. Máme výhľad priamo na Sitno, a z južnej strany je krásny pohľad na Novohradské vrchy. Nočná obloha je úplne dokonalá. Miesto nie je oplotené, strážia nás naše psíky. Sú malého a stredného vzrastu a  sú veľmi priateľské. Ak v noci štekajú, pravdepodobne naháňajú srnky. Na ceste pri dome sa dá veľmi dobre bicyklovať, kolobežkovať, kočíkovať,… Na stanovanie si môžete miesto vybrať, hlavné miesto na stanovačku je určené za domom. Ponúkame ešte jedno miesto Farma U Felixov takže u nás v tom čase ako vy môže kempovať aj niekto ďalší. K dispozícii je altánok, suché WC, vonkajšia kempingová sprcha, ohnisko, stôl, stoličky, chladnička, kanvica, požičiame varič, gril, bežné kuchynské potreby,… koše na separovaný odpad. Detičky môžu využívať všetky hracie prvky ktoré u nás nájdete (domček na strome, dom s preliezkou a šmýkačkou, hniezo – hojdačka), samozrejme na vlastnú zodpovednosť. Pre hostí je pripravená “cestovateľská “príručka , kde sú popísané skoro všetky miestne atrakcie, tipy na výlety, obchody a pod. V okolí môžete hubárčiť,  bicyklovať, navštíviť pamiatky, venovať sa ľahkej turistike. Môžete navštíviť hrad Čabraď, opevnený kláštor Bzovík a veľa ďalšieho. Každú druhú sobotu sa priamo na našej farme koná malý lokálny Gazdovský trh Hont. Budete mať vtedy k dispozícii čerstvé pečivo, ovocie, zeleninu a iné výrobky od miestnych farmárov. Okrem toho máte v sezóne pripravenú aj samoobslužnú chladničku s našimi výrobkami. Môžete sa zapájať do všetkých prác okolo domu, zvierat – kŕmenie, dojenie, výroba syra, ochutnávku syrov, sezónne práce, ako hrabanie, sušenie sena, zber čerešní, zaváranie… Za každú dobre odvedenú prácu budeme vďační a radi sa odmeníme , či už napr. formou našej úrody alebo teplého obeda.  Veríme, že budete u nás spokojní. Všetko ďalšie potrebné si povieme, keď prídete. Niečo o nás si môžete prečítať v archíve na stránkach MY Alebo si vypočujte rozhovor na Rádiu Lumen. Viac o nás a našej práci nájdete na  našom webe http://www.farmaufelixov.sk

Aktivity v okolí

turistika bicyklovanie návšteva pamiatok
hubárčenie kúpanie/plávanie pomáhať na humne

Pravidlá

Príchod: 11:00 Po príchode: stretnutie s majiteľmi
Odchod: podľa dohody Domáce zvieratá: ÁNO

Čo nájdeš na humne

Ceny

Maximálny počet ľudí na humne je 8. K dispozícii sú dve kempovacie miesta.

• Dospelá osoba na noc cez týždeň
    7,00 €
  • Dospelá osoba na noc cez víkend
    8,00 €

Hodnota za peniaze 5.0
  • Adam Žitný
    05/09/2022 o 11:46

Veľmi príjemne strávený týždeň, miesto tiché a majitelia vo všetkom ústretový.
    Deti sa tešili z kŕmenia kôz, mamina z dojenia kôz a oco z ticha.
    Taktiež nám chutili syry a aj kozí guláš.
    Ďakujeme.

Užitočná recenzia4
  • michal siklenka
    08/08/2022 o 23:33

Dnes sme dojedli posledné syrové špeciality z farmy od Felixov. Pri večeri sme sa myšlienkami preniesli na farmu, kde sme každé ráno začínali čerstvým kozím mliečkom a večer sme si líhali pod krásne hviezdne nebo. Deti si veľmi užili kozičky, mačičky a ihrisko so super traktorom. My s manželkou sme si vychutnávali výhľady, pokoj a veľmi príjemné večery s domácimi pri grile a chutných syrčekoch. Anička a Marián sú správni ľudia na správnom mieste a dá sa s nimi porozprávať na každú tému. Veľmi im držíme palce, aby mali stále veľa síl a energie.
    Miesto je super lokalizované, nakoľko v blízkom okolí sa dajú robiť príjemné prechádzky či menšie túričky s deťmi (Bzovík, Čabraď, Vartovka).
    Farmičku určite odporúčame navštíviť a pozdravujeme celé jej osadenstvo.
    Siklenkovci

P.S Tá Aničkina plesnivá pyramídka bola naozaj parádna chuťovka:) Ďakujeme!

Užitočná recenzia3
  • michal siklenka
    08/08/2022 o 22:57

Dneska sme dojedli posledné kúsky syrových špecialít z farmy u Felixov. Vždy pri večeri sme sa myšlienkami preniesli na farmu, kde sme každé raňajky začínali čerstvým mliečkom a večer si líhali pod krásne hviezdne nebo. Nádherné a tiché miesto, kde si každý z rodiny našiel to čo potreboval. Deti sa tešili z malých kozičiek, mačičiek a ihriska so super detským traktorom. My s manželkou sme si vychutnávali krásne výhľady, noci pod hviezdnym nebom a veľmi príjemné večery s domácimi pri grile a syrových pochúťkach. Anička a Marián sú správni ľudia na správnom mieste a dá sa s nimi rozprávať na všelijaké témy. Veľmi im držíme palce, aby mali ešte dlho toľko síl a energie 🙂
    Farma má veľmi dobrú polohu, nakoľko v blízkom okoli sa dajú robiť príjemné prechádzky či menšie túričky s deľmi (Čabraď, Bzovík, Vartovka) Naozaj odporúčame navštíviť toto miesto a užiť si atmosféru tejto malej farmy 🙂
    Siklenkovci

Užitočná recenzia6
    • Anna Felixová
      Chcem prenajímať
      08/08/2022 o 21:11

Ďakujeme za návštevu, sme veľmi radi že sme vás spoznali. Dúfam, že nás ešte navštívite. Pozdravujeme celú rodinku 🙂

Užitočná recenzia
  • Richard Babcan
    01/10/2021 o 14:56

Naše tretie humno a božské privítanie- ten domáci Halloumi syr nás dostal, hneď sme ho dali na gril a v družnej debate s domácimi sme strávili nádherný večer. Aj som si podojila kozičku-naozaj relax (pri jednej relax- viac je už riadna makačka na ruky, klobúk dole). Ďakujeme. Ráno vyrážame na kláštor Bzovík a hrad Čabraď. Spomíname na tri krásne humná s neskutočnými ľuďmi Mýtne Ludany, Liešnica a u Felixov Miša

Užitočná recenzia8
  • Braňo
    23/08/2021 o 13:29

Parádne miesto, veľmi milí hostitelia, super kozičky a výborný syr. A skúsili sme si aj dojenie kozičky. Ďakujeme! 🙂

Užitočná recenzia6
  • Zuzana Gálová
    12/08/2021 o 15:21

Práve sme prišli domov zo stanovačky na farme u Felixov. Hľadám slová, ktorými by som opísala toto čarovné miesto. Za tých pár dní čo sme tam boli, sme toho toľko zažili a skúsili, ako už dávno nie. Byť s kozami priamo v oplotku, hladkať ich, kŕmiť to sme zažili prvý raz. A tie ich očká ako na nás pozerali. Ďalší zážitok bol streľba z kuše a luku, paráda. Pre mňa naj zážitok bolo dojenie kozy, celkom mi to išlo, aj som pochvalu dostala. Odporúčam toto prekrásne miesto , ale hlavne stretnutie s touto úžasnou rodinou, s týmito milými , šikovnými a múdrymi ľuďmi, s ich nádhernou farmou a ich rozkošnymi zvieratami, Lola, Paťa, mačička Natália naša kamoška a samozrejme malé kozičky, moja kamoška koza Ela, jalovicka Maša a všetky ostatné. Odporúčam všetkým ktorí si chcú oddýchnuť od ruchu mesta, niečo nové sa dozvedieť a spoznať super ľudí. Ešte raz veľké ďakujeme Aničke s manželom, určite sa sem na toto krásne miesto vrátime Zuzana, Adelka a Šimon

Užitočná recenzia3
    • Anna Felixová
      Chcem prenajímať
      12/08/2021 o 13:49

Ďakujeme veľmi pekne za krásnu recenziu. Bolo nám potešením, verím, že sa ešte uvidíme 🙂