Prihlásenie

• podľa dohody Príchod kemperov:
  • podľa dohody Odchod kemperov
  • Domáce zvieratá povolené:
  • Pri príchode kemperov priamo na humno
Naša farma sa nachádza  pri obci Horné Mladonice. Sme 5 členná rodinka. Žijeme poľnohospodárstvom.  V súčasnosti najviac pracujeme na rozbehnutí syrárne a tvorbe “sociálnej farmy”.   Sme priateľskí a družní. Nájdete u nás kozy, kozliatka, hydinu, králiky a aj malé morské prasiatka. Samozrejme mačky, psíky a pár múch. Vedie ku nám zrekonštruovaná asfaltová cesta, cca 1.5 km od dediny. Parkovanie je možné  pri našom dome. Máme výhľad priamo na Sitno, a z južnej strany je krásny pohľad na Novohradské vrchy. Nočná obloha je úplne dokonalá. Miesto nie je oplotené, strážia nás naše psíky. Sú malého a stredného vzrastu, ale sú veľmi priateľské. Ak v noci štekajú, pravdepodobne naháňajú srnky. Na ceste pri dome sa dá veľmi dobre bicyklovať, kolobežkovať, kočíkovať,… Kempovacie miesto je v sade vedľa nášho domu. Sad je dosť veľký, je v ňom aj naša budúca terapeutická záhradka s malými kozliatkami. Kempovať sa dá aj za domom. Ponúkame ešte jedno humno Stanovačka na Farme U Felixov. takže u nás v tom čase ako vy môže kempovať aj niekto ďalší. K dispozícii je altánok, suché WC, vonkajšia kempingová sprcha, ohnisko, stôl, stoličky, chladnička, kanvica, požičiame varič, gril, bežné kuchynské potreby,… koše na separovaný odpad. Detičky môžu využívať všetky hracie prvky ktoré u nás nájdete (domček na strome, dom s preliezkou a šmýkačkou, hniezo – hojdačka), samozrejme na vlastnú zodpovednosť. Pre hostí je pripravená “cestovateľská “príručka , kde sú popísané skoro všetky miestne atrakcie, tipy na výlety, obchody a pod. V okolí môžete hubárčiť,  bicyklovať, navštíviť pamiatky, venovať sa ľahkej turistike. Môžete navštíviť hrad Čabraď, opevnený kláštor Bzovík a veľa ďalšieho. Každú druhú sobotu sa priamo na našej farme koná malý lokálny Gazdovský trh Hont. Budete mať vtedy k dispozícii čerstvé pečivo, ovocie, zeleninu a iné výrobky od miestnych farmárov. Okrem toho máte v sezóne pripravenú aj samoobslužnú chladničku s našimi výrobkami. Môžete sa zapájať do všetkých prác okolo domu, zvierat – kŕmenie, dojenie, výroba syra, ochutnávku syrov, sezónne práce, ako hrabanie, sušenie sena, zber čerešní, zaváranie… Za každú dobre odvedenú prácu budeme vďační a radi sa odmeníme , či už napr. formou našej úrody alebo teplého obeda. Niečo o nás si môžete prečítať na stránkach MY Alebo si vypočutje rozhovor na Rádiu Lumen

Aktivity v okolí

turistika bicyklovanie návšteva pamiatok
hubárčenie kúpanie/plávanie pomáhať na humne

Pravidlá

Príchod: 11:00 Po príchode: stretnutie s majiteľmi
Odchod: podľa dohody Domáce zvieratá: ÁNO

Čo nájdeš na humne

Ceny

Maximálny počet ľudí na humne je 8. K dispozícii je jedno kempovacie miesto.

• Dospelá osoba na noc cez týždeň
    7,00 €
  • Dospelá osoba na noc cez víkend
    8,00 €

Hodnota za peniaze 5.0
    Antonia Zaujecova
    13/06/2023 o 22:54

Farma u Felixov nás prichýlila v najdaždivejšom týždni ever 🙂 Napriek tomu sme si to u vás užili – výborné typy na výlety, dobré jedlo a lokálne trhy s atmosférou. Vaše kozie produkty nám veľmi chutili, mačiatka by si decká zobrali domov hneď 🙂 Teším sa, že sme zvládli aj vyskúšať si pomoc na farme, bolo to obohacujúce. Celý pobyt bol obohacujúci, aj keď bol v daždi. Zázemie sme mali skvelé – altánok na varenie a jedenie, keď pršalo, priestrannú latrínu a úžasnú pumpovaciu sprchu (z tej sme boli fakt nadšení). Ďakujeme za srdečnosť, radi ju opäť zasa vyhľadáme 🙂

15/06/2023 o 14:42

Ďakujeme veľmi pekne za krásne slová. Myslím na Vás ako ste odišli, boli ste naozaj skvelí pomocníci 🙂 Pozdravujeme celú rodinku 🙂

• Štefan Dojčar
    09/08/2022 o 21:53

Kempovanie na farme u Felixov, bolo presne také ako sme sa ledva odvážili dúfať. Pokoj, veľa priestoru – okrem nás len jedna rodinka (maminka s 2 deťmi, s ktorými sme si „sadli“) zvieratká – kozy, mačky, psy.. na hravé mačiatka by sa dalo pozerať hodiny. Zaspávanie pod hviezdnatým nebom aké sme ešte nikdy nevideli, syn odfukujúci v hamaku zavesenom medzi stromami … a na raňajky čerstvý kozí syr, kozie mlieko a domáce vajíčka. Dostali sme super tipy na výlety v okolí. Manželia Felixovci boli veľmi milí, ústretoví, opekačka s nimi a ich deťmi bola skvelá. Dokonca nám „požičali“ aj sprievodcu. Bolo nám potešením spoznať okolie s „domácim“. (Nášho sprievodcu srdečne pozdravujeme a ďakujeme!!!). V kempe sme mali všetko potrebné – priestranná latrína, záhradná sprcha. Deti sa veľmi potešili, keď sa mohli spolu s deťmi domácich okúpať v bazéniku. Hont je nádherný a v kombinácii s pohostinnosťou Felixovcov a pekného prostredia na farme vytvára priestor, z ktorého sa nám nechcelo odísť. Plánovali sme len prespať jednu noc. Zostali sme tri, to hovorí za všetko. Vďaka Felixovci, ste skvelí!

Užitočná recenzia3
  • Lenka Jančovičová
    19/07/2022 o 13:47

Krásna rodinná farma takmer na konci sveta s veľmi milými ľuďmi. Strávili sme tam víkend dve rodiny s 8 deťmi, ktoré sa dosýta mohli pohrať s mačiatkami a kozičkami. Stanovanie v 4 stanoch bolo veľmi fajn, krásne “wecko”, sprcha, ohnisko, stôl, voda, všetko čo bolo treba. Skúsili sme si dojenie a gastronomický zážitok bol aj chutnať úžasné syry a mlieko, ktoré domáci vyrábajú. Lepší grilovaný syr halloumi sme ešte nejedli. Navštívili sme blízky kláštor Bzovík a okúpali sa v malebnom lome Devičie. Noci plné hviezd a pokoja. Budil nás štebot vtáčikov a kozičky. Skvelé miesto. Ďakujeme a veľmi odporúčame.

Užitočná recenzia4
      19/07/2022 o 11:58

Ďakujeme veľmi pekne. Fotky sú nádherné. Sme radi, že sme Vás spoznali.

• Ema

Wc – áno.
    Hviezdy – áno.
    Zvieratá- áno.

Majú tam aj večere a rána.
    Ale iné na aké sme zvyknutí a ja netuším, či sa vám to bude páčiť alebo nie. 🙂
    Žijú tam ľudia, väčší, menší, zvieratá (tiež väčšie a menšie).
    Môžete ležať, sedieť, stáť alebo chodiť.
    Aj do ohrady, aj do latríny, aj do domčeka na strome.
    Môžete chytať zvieratá. Aj za chvosty, aj za rohy.
    Môžete skúšať elektrické ohrady steblom trávy, alebo ľubovoľnou časťou tela.
    Môžete bežať za kozami alebo utekať pred kozami.
    Môžete sa pozerať na to, ako ťažko je žiť ľahko, alebo si to skúsiť a zistiť ako chutí sláva, keď vynosíš 3x3m hnoja a namiesto 20 minút ti to zaberie 2 hodiny. A stále to nieje také čisté ,ako keď doma vytrieš podlahu.
    Ale svoju frustráciu si možes vyventylovať napríklad streľbou z luku alebo kuše (do terča).
    V najhoršom prípade zistíš, že si úplne krivý.😅
    Ale kde je vôľa, tam je cesta a tá prichádza v mojom prípade s 19tou hodinou letného času a kozami, ako z večerníčka, ktoré majú v bruchu atomové hodiny.
    Samé od seba sa zoradia na dojenie a ak máš v rukách aspoň trochu citu, naskytne sa ti romantický pohľad ako z westernu na zapadajúce slnko z poza kozieho zadku.
    Čo dodať?!

Nebolo vôbec ľahké vrátiť sa na zem.

Užasní ľudia? – áno.
    Vrátime sa? – áno.

Ďakujeme.

29/10/2021 o 18:07

My ďakujeme za krásnu recenziu, veľmi sa tešíme že sme sa stretli. A už sa nevieme dočkať ďalších šibalstiev, ktoré spolu zažijeme 😃😃

• Tatiana
    28/07/2021 o 0:10

Boli sme 2 rodinky s našimi 14 ročnými teenegerkami. Manželia Felixovci sú úžasní ľudia, ktorí Vám urobia čo Vám na očiach vidia. Stanovať môžete na dvoch miestach, my sme si vybrali miesto pri terapeutickej záhradke pri kozickach .

Vybavenie Humno kempu u Felixov je absolútne postačujúce.Pod jablonou je drevený stôl s lavicami. Ak máte záujem, gazda Vám dovedie elektriku, zapožičia gril, ražne na opekanie. K dispozícii máte ohnisko, záhradnú sprchu a krásny nový suchý a hlavne priestranný záchod.

A čo môžete vidieť? Úžasné skákajúce a hrajúce sa kozičky, ku ktorým je možný aj prístup, čo hlavne ocenili naše detváky. Môžete vidieť jalovičku, ďalšie kozičky, huso-kačky, sliepočky, zajačiky, úžasnú mačičku Natáliu, ktorá mala práve 4 krásne mačiatka, 3 psikov a čochvíľu aj morské prasiatka.

Miesto na pobyt je absolútne vhodné pre ľudí, ktorí chcú mať pokoj od všetkých každodenných povinností a chcú si vychutnať ticho, pokoj a nádheru všetkého, čo ponúka “samota”.

Mali sme moznosť naučit sa dojiť kozičky a samozrejme aj okoštovať fantastické syry, ktoré pani domáca vyrába.

A ešte jedna vec je super, že za 10 minut autom sa viete dostať na kúpanie do bývalého lomu Devičie.

Ešte raz veľká vďaka Felixovcom a budúci rok sme u Vás znovu.

Náš pobyt hodnotím 5* z možných 5*.

Rodina Mesiarkinová z Banskej Bystrice

28/07/2021 o 5:54

Aj my ďakujeme ❤️❤️❤️ Tešíme sa nabudúce.

• Martin Basila
    23/07/2021 o 11:00

Foto kempu

• Martin Basila
    23/07/2021 o 10:34

Farma u Felixov patri medzi najkrajsie miesta, ktore sme tento rok navstivili. Miesto na karavan je krasne a prijemne, rovnako ako rodina Felixovych, z ktorymi sa da rozpravat vela o zivote na farme a syrarstve. Rovnako sa k nam na vecer na opekacku pripojili ich velmi iprijemny susedia farmari. Elektrika a voda je k dispozicii rovnako ako jedna najluxusnejsich kadibudiek v strednej europe:)
    Deti stravili vacsinu casu krmenim koz a staranim sa o maciatka. Je tu moznost bicyklovania, ktoru poobede hodlame vyuzit a pokochat sa vyhladmi na Sitno a Stiavnicke vrchy.
    Farmu velmi odporucame.

Užitočná recenzia13
      23/07/2021 o 8:59

Ďakujeme veľmi pekne, prežili sme s vami krásny večer 🙂